Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

Blah, blah, czyli dość ważna informacja.

Muszę niestety jak na razie wstrzymać pracę bloga. Nie, nie zawieszam, po prostu nie mam teraz w ogóle czasu, by pisać fanfiction. Mam zaczęte teraz już dwa - SuLay oraz KrisYeol/TaoRis i na nich chciałabym się skupić, tylko, że niestety nie mam na to możliwości. Obiecuję, że kiedy tylko wszystko mi się w życiu ustabilizuje, nowe posty będą się pojawiać znacznie częściej. W sumie z weną na razie także jest u mnie kiepsko, ale wiecie, staram się, jak mogę.
Także mam nadzieję, że ze mną wytrwacie, póki nie pojawi się coś nowego.

Zaczęłam ostatnio więcej słuchać One Direction. Pewnie uznacie, że jestem głupia, ale mam to gdzieś. Uwielbiam ich muzykę, uwielbiam ich za to, jacy są przed kamerami, widzę ich jako drugie EXO-M. Mam w planach napisanie też parę yaoistycznych ff o nich, więc spodziewajcie się.
Jeżeli chcecie, by coś takiego się pojawiło, napiszcie opinię pod tym postem.
A jeżeli nie, nie piszcie, obejdzie się.
No tak - prawie 50 obserwatorów, komentarzy ledwo pod notką 10. Naprawdę dziękuję, widać, że piszę te opowiadania tylko dla siebie i widać, że chyba się Wam nie podoba.

Zresztą. Nie będę się prosić o komentarze. Nie szanujecie mojej pracy, nie ma opinii, nie będzie ff. Po prostu. Wybaczcie, że tak ostro, ale nie mam już do tego siły.

Dobranoc.

Mój piękny Larry Stylinson~
Drugie OTP tuż po TaoRisie.

8 komentarzy:

  1. Nie powiem, bardzo zdziwiła mnie ta notka.
    Nie powinnaś być wdzięczna w ogóle za komentarze? Za to, że są osoby które wytrwale czekają na nowe oneshoty, rozdziały i wiadomości od ciebie? "Nie szanujecie mojej pracy, nie ma opinii, nie będzie ff". Jeśli piszesz, to dla przyjemności, bo z tego co czytam chyba ci jej nie sprawia.

    PS. Szanuję twoją decyzję, ale proszę, nie porównuj EXO-M z 1D, bo porównania nie ma:)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 komentarzy to dużo jak na nasze, fandomowe standardy. No i statystyki masz spore, więc nie jest źle ^^
    Ostatnio mam "fazę" na EXO, sama nawet zaczęłam miliard ficków z nimi, więc czekam z niecierpliwością na te wspomniane wyżej.
    1D nie trawię, ale gif ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Przyznam, że ja pomimo obserwowania twojego bloga, żadko piszę komemtarze do postów, ale to nie jest brakiem szacunku, czy od razu obrazy dla twojej pracy.
    Nieraz po prostu ktoś sądzi, że nie musi nic napisać, ale skoro Cię obserwuje, to jasnym jest, że czyta to co wpiszesz.
    Niekiedy zdaża się też tak, że komentujący nie wiedzą jak napisać.
    Może według Ciebie się mylę, ale właśnie tak jest.
    Co do One Direction... Nie jestem ich fanką, a od roku słucham tylko i wyłącznie K-PoP i J-rock, więc wszelkie inne zespoły (chyba, że chodzi o metalowe) są dla mnie wyblakłe. Ale nie przejmuj się cudzym zdaniem. Ja słuchając K-PoP'u u mnie w liceum jestem co rusz świadkiem wyzwisk prowadzących do jakiegoś zespołu, a mam to w dupie i nie mam zamiaru przestać kochać koreańskiego pop'u.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, Krisusie zaskoczyłaś mnie.
    Nie będę się wypowiadać na temat braku komentarzy, bo ja przeważnie ja coś czytam to komentuje, ta jak u Ciebie, więcc~~
    Ale wiem jakie to wstrętne uczucie, jak człowiek się stara, a nie dostaje opinii, które tak bardzo chce poznać.

    A co do 1D.
    Mnie nie przeszkadza, rób co chcesz Krisu, ja się pojawi przeczytam.
    Tamci są mi obojętni, jakoś ich akceptuje, ale to fajnie, że Ty ich lubisz ^^

    Nie mogę się doczekać Twoich ff, więc po odpoczywaj i nabierz nam siły :3

    ~Di

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh...Chyba też powinnam coś napisać, prawda? Jeju. Z jednej strony masz rację. Ja też na twoim miejscu byłabym wkurzona. Ale po co to mówie? Przecież sama się przyczyniłam do tego stanu. Jest mi głupio, ale nie lubię komentować. Tak. To głupia wymówka. Ty się męczysz by sprawić nam 'przyjemność' dodając coś nowego, a większość z nas nawet nie skomentuję. To trochę wygląda jakbyśmy cię olewali. Tobie też coś się należy. Ja mam tak, że kiedy mam zamiar coś napisać, totalnie nie mam pojęcia co. Piszę, piszę, ale później wszystko kasuję i wychodzę z bloga. Wiem, to trochę głupie. I przepraszam. Skoro komentarze są dla ciebie ważne, od teraz postaram się dać też coś od siebie. Wiem, że trochę późno się 'obudziłam', ale twoja opinia dała mi troszkę do myślenia. I nie mówie tego dlatego, że powiedziałaś, że brak komentarzy przyczyni się do opóźnienia w dodaniu nowych notek. Po prostu od teraz biorę się za siebie! Taak. Jeszcze chciałam napisać słowo o 1D. Nie jestem ich 'mega' fanką. Może lubię ich z 2 piosenki, ale nie tak bardzo, że z chęcią poszłabym na ich koncert. Ale tu nie rozchodzi się o muzykę. Jeśli chodzi o nich samych, to nie znam ich. Kojarze jedynie z wyglądu i imion. I muszę przyznać, że czytałam kilka ff z ich udziałem. Nie czułam tej magii, co czytając jakieś opowiadanko o naszych kochanych azjatach, ale dało się przystosować i jakoś to poczytać. Oczywiście każdy pisze inaczej. Może i tobie udałoby się tak to skleić, że te ff byłby by takie lekkie i zaistniałaby chęć ponownego powrócenia do tego. Skoro tobie One Direction przemawiają do serca, to napisz jakiegoś ff. Może nawet takiego 'próbnego'. Zobaczysz jak reszta twoich czytelników to przyjmie. Sądząc po reszcie twoich shotów myślę, że do mnie to przemówi. ^^ Jeszcze raz przepraszam za brak mojej aktywności i pozdrawiam.~

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszą rzeczą jaką dostrzegłam musiał być wpis o zawieszeniu pracy? Sama jestem bloggerką i coś takiego jak 10 komentarzy byłoby dla mnie niemałym osiągnięciem. Cieszę się z tego, że w ogóle ktoś jest i czyta co tworzę, myślę że dla takich ludzi się pisze, a nie dla jakiego patetycznie odległego szacunku dla pracy, który tak bardzo pożądasz. Jak dla mnie przesadzasz i powinnaś robić to dla garstki, a nie dla ogółu bo na każdym kroku się :wypalisz:... z resztą nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że to początki są trudne, a jeśli przerwiesz na początku to co chcesz więcej osiągnąć? Także nie marudź i nie porównuj 1D do EXO, bo to ocenie nie wymierna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw, kochany Anonimku spójrz na datę, w jaki został dodany ten wpis. Minął prawie rok od jego opublikowania, więc nie rozumiem, po co ta cała spina. Pracy nie przerwałam, dalej bloguję, więc proszę, naucz się czytać, albo kup sobie okulary, jeżeli nie widzisz daty dodania wpisu. Przez rok dodałam znacznie więcej postów, i nie przerwałam mojego tworzenia prac tutaj. I to nie są moje początki, w listopadzie minie już dwa lata od powstania tego bloga. :') I mówiąc szczerze, osiągnęłam tym blogiem więcej, niż mogłam sobie wymarzyć.
      A co do porównywania 1D do EXO. Mam do tego prawo, bo moim zdaniem oba zespoły są popowe, oba zespoły mają wielką popularność, i również oba zespoły mają dużo za sobą, tylko po prostu śpiewają po innym języku.
      A to, że 1D kpopowców wkurza - rozumiem to. Ale patrząc na to z innej strony, spotykam się teraz z wielką ilością ludzi, którzy są kejpopowcami, a gardzą EXO, bo "są wszędzie". Ja się nie wypowiadam, bo bardzo lubię EXO, ale także powoli wydaje mi się, że są oni niepotrzebnie wszędzie upychani przez SM.
      Przestałam lubić 1D, bo, jak mówiłam od opublikowania tego wpisu minął PRAWIE ROK, więc proszę, zastanów się dłużej zanim coś wklikasz w klawiaturę i niepotrzebnie napiszesz takie rzeczy.
      Oczywiście, biorę sobie tą krytykę do serca, jednak, powtórzę po raz trzeci.
      OD TEGO WPISU MINĄŁ ROK.
      I wszystko wraz z nim uległo diametralnym zmianom.
      Więc nawet mnie to tak szczerze nie przejęło, bo będę pisać dalej, a jeżeli komentarzy nie dostanę - trudno. Nie zależy mi już tak bardzo.

      Usuń

Layout by Miharu