Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

How to train your Dragon II [Prolog].



Tytuł: How to train your Dragon II - Prolog.
Typ: Seria.
Gatunek: fluff
Paringi: te, co w pierwszej części + dojdą nowe.
Ostrzeżenia: brak
Długość: 349 słów
Notka autorska: Wiem, że może w ankiecie nie bardzo chcecie, bym pisała HTTYD II, jednak stwierdziłam, że póki mnie na niego wzięła wena, a zakończyłam Siedem dni, trzeba pisać, póki mam okazję, bo nie wiadomo jak to będzie z dodawaniem notek po wakacjach. Wiecie - klasa maturalna, itp, ale wydaje mi, się, że w weekendy notki będą się pojawiały. 
No nic. Wiecie co mnie zabolało ostatnio? Dodałam ankietę - fajnie wzięło w niej udział 50 głosów, co znaczy, że pięćdziesiąt osób było na moim blogu. Skomentowało tylko dziesięć. Wiecie co mam na myśli, prawda? 
Dziękuję za te dziesięć komentarzy, zapraszam na nowy prolog i lecę pisać pierwszy rozdział, w którym oj,  będzie się działo, ale na razie, nic nie zdradzę~

Prolog


Dawno, dawno temu... Dobra, po co znów mówić o tym samym?
Pewnie pamiętacie przygody Krisa i Tao oraz piątki ich najlepszych przyjaciół? Na pewno, bo kto by nie pamiętał siejącego charyzmę Smoka, kochanej, opiekuńczej i martwiącej się o wszystkich Pandy, śmiejącego się już dokoła i wesołego Feniksa oraz jego najlepszego przyjaciela Baekhyuna, a także nierozstających się ze sobą Jelonka i Sehuna, którym często w podróżach towarzyszył Wilk - Kai.
Otóż składa się, że wasi przyjaciele powracają! Gotowi, by stawić czoła nowym wyzwaniom i razem przeżyć wiele niezapomnianych przygód.
Jednak może przydałoby się powiedzieć od początku...
Odkąd krainami siódemki przyjaciół zawładnął spokój, nikt się niczym nie przejmował. Cała grupka wiodła spokojne, beztroskie życie, często wyruszając na poszukiwania, jak nie nowych terenów, to być może nowych przyjaciół, z którymi czas byłby jeszcze ciekawszy. Jednak dobra passa przecież musiała kiedyś dobiec końca.
W bajkowym świecie przyjaciół pojawiło się nowe, niebezpieczne zło. Nikt się go nie spodziewał się, jednak coraz mocniej zaczęło ono zagłuszać spokojną ciszę oraz ponownie pustoszyć wszystko, co dotychczas zostało naprawione przez Luhana, który posiadał kostkę i jej moc.
Może i całe to zło nie dotarło jeszcze dosłownie do siódemki przyjaciół (a pustoszyło wszelkie, inne miejsca, prócz dwóch głównych krain), to wiadome było, że na pewno kiedyś się pojawi.
W jaki sposób Kris i jego przyjaciele sobie z nim poradzą, i czy nie dojdzie do jakichś mocno krwawych i nieprzyjemnych starć?
Czy moc Jelonka będzie w stanie zapobiec niebezpiecznemu złu, jakie panoszyło się pomiędzy drzewami, w jeziorze, górach, czy niebie?
A może to niebezpieczeństwo będzie tak silne, że cała ta sprawa nabierze tak okropnie szybkich obrotów, że Kris i jego przyjaciele będą musieli sięgnąć po pomoc do innych stworzeń?
A co, jeżeli taki ktoś się nie pojawi, i kraina zostanie skazana na zagładę?
A gdyby okazało się, ze to owe zło będzie tak piękne, że zaczaruje sobą niszczyciela?
Co wtedy?
Czy to koniec?
Tego dowiecie się tylko i wyłącznie w kolejnych przygodach Smoka i spółki, a jeżeli wciąż wierzycie, że dobro będzie w stanie pokonać wszystko, to na pewno całym sercem będziecie kibicować siódemce przyjaciół w ich kolejnych przygodach.

9 komentarzy:

  1. AAA!
    nudy jak nudy - akcji nie ma, ale już mam ochotę wejść do Twojej głowy, by dowiedzieć się co będzie dalej.
    Ja tam jestem fanką httyd i mimo, że na niego nie zagłosowałam, to chcęchcęchcę *.*
    Znów zło?
    Kto tym razem będzie tym "głównym" bohaterem?
    Znów Panda-Tao ?
    Yay! :D
    Czy to będzie tak idealnie wykreowane jak pierwsza część, Krisu? O.o
    CZEKAM
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog nieco nudny jednak ma coś co sprawia, że pojawia się ta ciekawość i pytanie ; Ciekawe jak to się potoczy i rozwinie? Ja właśnie głowię sie nad tym. Tak jak koleżanka wyżej jestem ciekawa kto będzie głównym bohaterem ;3 Raczej nie czytam ff o jakiś mocach itp ale czas to zmienić :D Czekam z niecierpliwością ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że pojawi się II część tego opowiadania. :)
    Prolog zapowiada sporo, więc pewnie zdarzy się wiele ciekawych rzeczy i jestem pewna że będzie się miło czytało ^^
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidze cie. XD
    Nie dosc, ze jak powiedzialas mi, ze bedzie druga czesc HTTYD, to sie prawie posralam ze szczescia, to jeszcze mi mowisz, ze zrobisz cos na koniec. NO KUZWA, NIC, TYLKO ZASTRZELIC. .3.
    Prolog krotki, zwiezly i na temat, ale chce juz pierwszy rozdzial. ;ooooooooo;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ten... na Twoim blogu nie czuję sie już ważna ;w; znalazłaś sobie kogoś do robienia miniaturek, do tego masz tyle fanów ;w; na co Ci ja Krisusie ? ;w;
    A co do prologu to już się wypowiadałam, w końcu pytałaś się mnie nim zaczęłyśmy pisać KrisYeola ;w;
    Nie mogę się doczekać~ to u Ciebie to pisałam w kom ? Chyba nie xd Uwielbiam opowiadania, do których ja sama osobiście nie mam pomysłu na to co mogłoby być dalej, a autor mnie zaskakuje! Tego oczekuję po httyd II ;w;

    Weny Susie~ a ja pędzę czytac siedem dni

    ~Baek (bo jesteśmy BaekYeol ouo)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe... Zaczyna się xD
    Weź daj już pierwszy rozdział, co? Proszę~ Bardzo proszę~

    Pozdrawiam,
    Blackey.

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay jak fajnie HTTYD powraca :3 prolog krótki, ale zachęcający do czytania. Chce już pierwszy rozdział! Dodaj go jak najszybciej proooooszęęę...
    Weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Omnomnom dalszy ciąg cudnej serii <3 Za dużo pytań, za mało odpowiedzi. Krótko mówiąc czekam na opowiadanko z wzrastającą ciekawością~ Życzę dużo weny i liczę na kontynuacje "Nie z tego świata"! Hwaiting~
    N~

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchaj, ja twierdzę że lepiej mieć te 10 komentarzy osób, które szczerze to czytają i doceniają starania autorki, niż wiele takich komentarzy które możliwe że będą napisane tylko po to abyś odwdzięczyła się tym samym. Wiadomo że im więcej komentarzy, tym mobilizacja wzrasta, bo pisząc myślisz o innych i o tym, by zaciekawić. Wiesz, jest tak że dopiero po pewnym czasie liczba wzrasta, pomyśl sobie ile było zainteresowania na początku a ile jest teraz ? Ciesze się że to dalsza część, fantastyka to to co lubię no i mryyy Tao i Kris 8D <3
    ~ W

    OdpowiedzUsuń

Layout by Miharu