Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

Kolejne ogłoszenia parafialne i kolejne zanudzanko Krisuska.

Ayo Misie!  

Jak widzicie nie jest to nowy rozdział. A troszkę mojego gadania. 
Bo mam parę spraw:

1.  Na samiuśkim wstępie jestem tu po to, by podziękować Lee Chan Chan za ten ostatni komentarz pod How to train your Dragon. Jak to miło jest czytać takie piękne słowa i dowiadywać się tak pięknych rzeczy. Przyznam szczerze, że popłakałam się czytając, co tam napisałaś. Takie miałam piękne feelsy, eh ;; Dziękuję, to takie kochane, a ja staram się, jak mogę!

2. Podziękowanie poszło, to teraz jeszcze kilka innych słów. Zaczęliśmy nowy rok, dostaliśmy mnóstwo życzeń. I ja również chciałabym wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia. Oby się Wam wszystko ułożyło w nowym roku i oby spełniły się wszystkie marzenia! Trzymajcie się ciepło i uśmiechajcie dużo, bo najlepiej czuje się zawsze człowiek szczęśliwy~!  

3. Kolejną rzeczą jest to, że nowy rozdział powinien pojawić się niebawem, bo mam już napisane parę stron, a jeszcze kilku mi brakuje. Oczywiście nic nie obiecuję, bo nie wiem, jak mi pójdzie napisanie tego, ale zobaczymy c: 

4. Tutaj chciałabym zareklamować bloga mojej przyjaciółki, która dopiero zaczyna pisać o EXO, ale po przeczytaniu jej prologu, stwierdziłam, że to opowiadanie jest zajebiste i musi podzielić się nim ze światem! -> exoplanet-wolves. Wiadomo, namawiam byście komentowali, gdy tylko coś opublikuje i dali jej motywację, bo jest na co, a samo opowiadanie, jak mówiłam jest zajebiste!  

5. No i ostatnie, co mam do powiedzenia, to tylko to, że od teraz zaczyna się dla mnie ciężki czas z nauką i bardzo bym chciała publikować nowe rozdziały, ale wiem, że mi się to nie uda. Może coś w ferie pod koniec lutego? Na pewno. Ale pamiętajcie, w maju przybędę tu po maturze i będę pisała jak najwięcej się tylko da! Mam od groma pomysłów na nowe ficzki, więc martwić się nie musicie, bo tak szybko stąd nie zniknę! XD

A teraz iść mi komentować poprzedni rozdział, bo coś się nie staracie! >D

No nic, żegnam się z Wami ciepło i lecę pisać nowy rozdział 
Krisusek.
 

9 komentarzy:

  1. Aleś napisała ten 4 punkt. Napiszę, iż jestem głupia i wszyscy skomentują. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do Ciebie dwie sprawy:

    1. Nie ogarniam nowego szablonu Twojego bloga o.o

    2. Kiedy zaczniesz pisać te takie bardziej ''mroczne'' (nie wiem jak to nazwać XD), obrzydliwe z wielką ilością katuszy opowiadanie? To takie co mi pokazywałaś? ;_; Nie mogę się go doczekać, wiesz? .3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o Domu ukrytych pragnień, czy Siedmiu grzechach głównych? Bo już sama się zgubiłam. >>
      Jak tylko skończę HTTYD2, to biorę się za ta mniej fluffiaste opowiadania, o.
      Ładny szablon? .3.

      Usuń
    2. Żebym to ja wiedziała. Były tam Baekyeole, Kaisoo... Było coś z więzieniem w piwnicy czy coś takiego. Jakieś takie cosie, co jak mi to opowiadałaś to się krzywiłam z odrazy T.T
      Sehun wygląda jak sierota na tym zdjęciu u góry .3.

      Usuń
    3. To w takim razie mówisz o Domku ukrytych pragnień. Szczerze? Nie wiem, za które się potem wezmę, ale na pewno je napiszę. Mam to w planach, ale jak mówiłam na razie chcę skończyć Smoka i Pandę i jeszcze napisać obiecane smuty do tego opowiadania XD
      Oj tam, oj tam, ale Suszki jest ladny .3.

      Usuń
    4. Chcę Doooooooooooooom (...) ~ <3

      Usuń
    5. MOGĘ GO MOŻE NAJPIERW NAPISAĆ?!

      Usuń
    6. TERAZ. TAK. NOW. OWSZEM. NIE. MAM. NIC. PRZECIW. GIVE. ME. PLEASE. DARUJĘ. CI. WTEDY. SULEJA. :v

      Usuń

Layout by Miharu