Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

Pytanko.

Witam.
Nic się nie pojawia, bo blog świeci pustkami, nie komentujecie, ja nie mam weny, cisza.
Ale ja nie o narzekaniu.
Mam mianowicie pytanie:
Chciałby ktoś czytać opowiadanie HanHun? (tak, specjalnie napisałam na odwrót, ponieważ chcę zrobić z Lu seme).

Fabuły nie zdradzę, jednak mogę powiedzieć tyle, że będzie w cholerę tajemnicza.

...może ktoś się w końcu łaskawie odezwie, i W KOŃCU odpowie na jakieś moje pytanie, jakie zadaję na blogu.

11 komentarzy:

  1. Wolę HunHana i Sehuna jako seme, ale to będzie coś nowego jeśli przeczytam Lu jako seme BDD Od tego jest życie, by poznawać nowe rzeczy BDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawie. Nigdy nie czytałam ich z zamienionymi rolami, więc z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już znasz moje zdanie, ale żeby nie było, że nie ma komentarza .333. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, odezwę się i powiem, że czytałabym. Lubię Lu jako seme w Hunhanie i mimo wszystko pasuje do niego ta rola, dlatego jeżeli chcesz coś takiego napisać, ja czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, chcę!
    Lu jako seme.. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Annyeong~
    Dawno nie odwiedzałam twojego bloga X'D Nevermind. Nie przepadam za HunHan ale chętnie przeczytam z czystej ciekawości :3
    Pozdrawiam i życzę dużo weny :)
    A teraz lecę nadrabiać rozdziały X'D

    Kris~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja będę czytać! Lubię jak coś jest tajemnicze, co do HanHuna, to dla mnie różnicy zasadniczo nie ma XD I tak będę się jarać ;D ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być ciekawe, nigdy nie widziałam Luhana jako seme, także czekam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow.. Lu jako seme? O.o Jestem jak najbardziej za eksperymentami! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię HunHana, ale HanHuna z chęcią przeczytam ;3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Miharu