Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

Co nowego ~ '3'

Cześć Mordeczki~!

Dzisiaj mam do Was tylko jedną, ważną sprawę.
Otóż, ostatnio założyłam z przyjaciółkami bloga ze "scenario". Jednak nie są to takie typowe scenario, o jakich jest większość blogów.
Owszem, piszemy opowiadania z udziałem naszych koreańskich idoli oraz jedną z wybranych bohaterek (w tym jednej z Was), lecz jednak zajmujemy się także zamówieniami na one-shoty i nieco dłuższe opowiadania yaoi oraz yuri. 
Jeżeli są zainteresowani, to proszę kierować się tutaj i komentować, zamawiać, dawać nam motywację, bo razem z Pristez i DiDi piszemy to wszystko dla Was i dla Waszej uciechy. ^^ 

Plus. Zmieniłam ksywkę na  Chennie, ale to nic ważnego. 
Także do zobaczenia i zapraszam tu -> .:: trolololo ::.

1 komentarz:

  1. A ja zupełnie z innej beczki proszę cię o Taorisa z Tao jako seme, o tak. XDDD

    OdpowiedzUsuń

Layout by Miharu