Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

ZAWIESZENIE + reklama.

Tak, dobrze widzicie. Zawieszam bloga na czas nieokreślony, bo nie wiem, kiedy będę  w stanie napisać nową notkę tutaj. Ostatnimi czasy bardzo zniechęciłam się do EXO, chociaż sama nie wiem czemu, i nie potrafię o nich ostatnio nic napisać.
Może dlatego, że zbyt dużo ostatnio o nich hałasu jest...?
No nic, nie chcę się Wam tłumaczyć, czemu zawieszam, bo prostu nie mogę teraz nic tu napisać. Nie mam czasu + nie mam chęci + nie mam siły. Zarywam noce na naukę i od czasu do czasu napiszę coś z koleżanką.

Chyba, że macie jakieś specjalne życzenie o kim mogłabym napisać dla Was ff (co nie jest EXO), to walcie śmiało, pomyślę nad tym może.


REKLAMA


Jest to blog, jaki założyłam razem z moją przyjaciółką. Będziemy tam publikować opowiadanie, jakie kiedyś napisałyśmy, ale żadna z nas nie chciała go wrzucać. 
Anime: D.Gray-man
Paringi: Yullen, Lucky + inne, i może pojawić się yuri. 
Fabuła: szkolne życie z domieszką wielkiego rozpierdolu i humoru

Może nie ma jeszcze notki, ale z czasem będziemy je publikować, kiedy tylko poprawimy błędy i zaopatrzymy się w dobry szablon~ (około 2 tygodnie).
+ z czasem pojawi się dokładniejsze opisanie każdej postaci.


Mam nadzieję, że ktoś będzie chciał to czytać. ;-;
Mogę Was tylko zachęcić tym, że będzie tam dużo wątków seksu/slashu/shounen-ai oraz miłości różnej maści.

4 komentarze:

  1. Ej no ;_; Ja czytam i wciąż czekam na ciąg dalszy .3.

    /WŁAZIĆ NA DGM! CUDOTWÓRSTWO JEDNYM SŁOWEM ;_;/

    I wciąąąąąąąąąąąąąąąąż czekam na SuLeja ;_;

    Jejejeje, Wo Ai Ni Krisusku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O EXO jest głośno cały czas od kiedy wrócili z Wolf, przynajmniej od tego okresu cały czas o nich mowa 8D ja osobiście uwielbiam paring kiwoon którego w ogóle nie mogę spotkać nad czym ubolewam, może akurat kiedyś od Ciebie go dostanę, może nawet jako prezent gwiazdkowy keke ^ ^
    Szkoda że zawieszasz chociaż byłam świadoma że tak też będzie, co do drugiego bloga to nie jest mój klimat powiem szczerze, dlatego wytrwale będę czekać i zaglądać tutaj za nowościami :>
    ~ w

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś smutno mi się zrobiło jak przeczytałam, że zawieszasz bloga. Chociaż po przeczytaniu ostatniej notki miałam takie przeczucie. Niestety anime nie oglądam i jakoś nie potrafię czytać o nich fanficów. :( No nic będę tęskniła za Tobą i Twoimi opowiadaniami, ale także czekała na to, aż powrócisz na tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://rain-sound.blogspot.com/ kochana, zapraszam na pierwszy rozdział opowiadania, pt. "Lost heart" :).

    OdpowiedzUsuń

Layout by Miharu