Blog z opowiadaniami yaoi z zespołami z koreańskiego popu, poświęcony w większości fanfiction o zespole EXO. Większość tylko z tej tematyki, ale jestem pewna, że trafi się również coś innego. Nie lubisz, nie czytaj.

To już okrągły roczek *\(^~^)~

Cześć wszystkim~ 
Jak sam tytuł wskazuje, nie jest to nowy fanfick, ani nic, tylko notka do świętowania! 
To już okrągły rok mojej pracy na tym blogu... Nawet nie wiedziałam, kiedy ten czas tak szybko zleciał. TuT
Tyle rzeczy, tyle ficków publikowałam na tej mojej perełce, boże, czuję się tak dumna. 
Ale z drugiej strony chciałabym też podziękować wszystkim, którzy byli ze mną na blogu przez te 365 dni *śpiewa piosenkę EXO - 365* 
Mam szczególne wyróżnienie dla dwóch osób, czyli Eunji oraz DiDi, ponieważ, o ile się nie mylę, to one były ze mną od samego początku i dalej tutaj są TuT Dziękuję Wam <3 
Dziękuję również z całego serca innym czytelnikom, komentującym, przeglądającym i tak dalej. To dzięki Wam ten blog wciąż istnieje, bo wiem, że mam dla kogo pisać. Jesteście cudowni. <3 

To teraz taki mały remanent całego bloga przez ten rok:

1. Wejścia - 68. 972 tysiące (nie wierzę, że aż tyle udało mi się uzbierać w rok. *wyciera łzy szczęścia w chusteczkę*)
2. Posty: 40 ficków + 6 postów informacyjnych. 
- 2 zakończone wieloczęściowe opowiadania
- 15 napisanych one-shotów
3. Obserwatorzy: 125 (Boże, jak Was dużo *u* Dziękuję!)
4. Komentarze: 447 komentarzy (nie no, ja nie wierzę, to je cud *o* Dziękuję z całego serca <3 *smarka nos, bo za dużo feelsów*)


Mam głęboką nadzieję, że będziecie ze mną przez kolejne lata trwania bloga i dalej będziecie mnie wspierać. <3

A teraz trochę twórczości Krisusa

~ rysunek, jaki zrobiłam dla przyjaciółki :3

~ próbowałam się bawić białą kredką i narysować Tykiego, ale nie wiem, jak wyszło ;3;

~ jeden z moich ulubionych rysunków TuT Jestem z niego okropnie dumna ;-;'


A tu się Wam pochwalę moją kolekcją





~ jeszcze tylko czekam, aż moja manga przybędzie. ;;
~ Mam jeszcze kubek, poduszkę i torebkę z SHINee, ale nie chciało mi się robić zdjęcia. XD


i takie małe zdjęcie, jakie kiedyś zrobiłam. XD


~ Wy diabły XD'


Nowa notka: 

- Nie pytajcie mnie, kiedy będzie, bo nie wiem. Mam wiele pomysłów w głowie, poza tym jest jeszcze mój drugi blog, ale jak obiecałam, postaram się wrzucić coś w grudniu c:
A teraz Was zostawiam i lecę oglądać D.Gray-mana po raz 22973837763, ale nie mam co robić. 
Trzymajcie się, i dziękuję za wszystko <3

3 komentarze:

  1. Łaaaaał, roczek to naprawdę bardzo dużo <3
    Życzę jeszcze wielu wielu lat, szczególnie abyś czerpała z tego bloga energię, gdy będziesz miała zły dzień, zaglądniesz i od razu buzia będzie się szeroooko uśmiechać, na to wszyscy liczymy ^ ^
    Że tak wyznam - ukradłaś mi serce nanana XD
    najlepszego niach niach
    ~ W

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze Ci wiesz?
    Ja obchodziłam rocznicę ze dwa miesiące temu i wypadam krucho przy Tobie... ;w;
    Cieszę się, że Ci tak dobrze idzie kochany Krisusie <3
    Będę zawsze, tyle ile się da tutaj z Tobą ;ww;

    Nic mi nie pozostaje, jak Cię wspierać dalej kochana~ <33

    ~Baekkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, Krisusie! *u* choć nie jestem tu od zbyt dawna, to zdążyłam bardzo polubić ten blog i mam nadzieję, że będziesz pisać dużo i często ^^ chyba nie pozostaje mi już nic, tylko wspierać Cię dalej :3 hwaiting! <3

    OdpowiedzUsuń

Layout by Miharu